Beställning av skrivare och multifunktionsmaskiner

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Från den 26 juni t.o.m. 3 augusti är leveranserna av hårdvara begränsad med reservation för längre leveranstider på lagda beställningar.

Beställningar inkomna efter den 26 juni kommer att behandlas som vanligt men med leverans tidigast vecka 32-33. Tänk även på att ange en önskad vecka för leverans på de ordrar som ska levereras efter sommaren. Kontakta gärna oss på nummer 0771-38 48 00 om du har frågor gällande din beställning.

 

Serviceavtal 

Till samtliga maskiner (både köpte och leasade) ingår ett service- och underhållsavtal på 48 månader som debiteras genom klickkostnad, dvs. kostnad per utskriven sida.  
I avtalet ingår bl.a. toner, förbrukningsdelar, samtliga reservdelar och trumma. För att garantin ska gälla måste häftklammer beställas från Konica Minolta.

Efterbehandlare 1 och 2  kan ej kombineras med varandra. Skanning till PDF/A ingår i skrivarens grundkonfiguration och behöver ej beställas. 


Pullprint

Utskriftstjänsten Pullprint ingår tillsammans med kortläsare på samtliga multifunktionsmodeller i sortimentet. Kontakta Höglandets IT för att aktivera Pullprint på maskinen

 

Installation

Vid nätverksinkoppling ingår installation och avläsning av förbrukning. Vid låga tonernivåer beställer nätverkskopplade maskiner automatiskt mer toner. För lokalt kopplade maskiner tillkommer en installationsavgift. Det åligger då verksamheten själva att läsa av förbrukning och beställa toner.

För frågor gällande beställning, leverans och installation kontakta Höglandets IT på telefon 0771-38 48 00 eller support@hoglandet.se

 

Felanmälan
Felanmälan på hårdvara görs till det telefonnummer som finns angivet på maskinens serviceetikett.

Behandling av personuppgifter

Frågor om e-tjänsten

Följande behövs för e-tjänsten

  • Du måste vara inloggad som personal
  • Kontakt- och betalningsinformation

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa